Tuarascáil an iniúchóra neamhspleách chuig an chomhaltaí Comhlacht Chalafort Átha Cliath

Tuairisc ar iniúchadh na ráiteas airgeadais

Tuairim

Is é ár dtuairim go bhfuil ráitis airgeadais Comhlacht Chalafort Átha Cliath:

  • léargas fíor agus cothrom a thabhairt ar shócmhainní, dliteanais agus staid airgeadais an Comhlacht ar an 31 Nollaig 2022 agus ar a brabúis agus a sreabha airgid don bhliain dar críoch sin;
  • gur ullmhaíodh i gceart iad de réir Cleachtais Chuntasaíochta a nGlactar Leis go Coitianta in Éirinn (caighdeáin chuntasaíochta arna n-eisiúint ag an gComhairle um Thuairisciú Airgeadais sa RA, lena n-áirítear Caighdeán Tuairiscithe Airgeadais 102 “An Caighdeán Tuairiscithe Airgeadais is infheidhme sa RA agus i bPoblacht na hÉireann” agus dlí na hÉireann); agus
  • ullmhaithe i gceart de réir cheanglais Acht na gCuideachtaí 2014.

Tá iniúchadh déanta againn ar na ráitis airgeadais, atá san áireamh sa Tuarascáil Bhliantúil agus sna Ráitis Airgeadais, ar a bhfuil:

  • an Clár Comhardaithe ar an 31 Nollaig 2022;
  • an Cuntas Brabúis agus Caillteanais agus an Ráiteas ar Ioncam Cuimsitheach don bhliain dar críoch sin;
  • an Ráiteas ar Shreabha Airgid don bhliain dar críoch sin;
  • an Ráiteas ar Athruithe ar Chothromas don bhliain dar críoch sin;
  • na Beartais Chuntasaíochta; agus
  • na Nótaí leis na Ráitis Airgeadais.

Bunús le tuairim

Rinneamar ár n-iniúchadh de réir na gCaighdeán Idirnáisiúnta Iniúchóireachta (Éire) (“ISAs (Éire)”) agus an dlí is infheidhme.

Déantar cur síos breise ar ár bhfreagrachtaí faoi ISAs (Éire) sa chuid dár dtuarascáil ar fhreagrachtaí na nIniúchóirí as iniúchadh a dhéanamh ar ráitis airgeadais. Creidimid go bhfuil an fhianaise iniúchóireachta atá faighte againn leordhóthanach agus cuí chun bunús a sholáthar dár dtuairim.

Neamhspleáchas

D’fhanamar neamhspleách ar an Chomhlacht de réir na gceanglas eitice a bhaineann lenár n-iniúchadh ar na ráitis airgeadais in Éirinn, lena n-áirítear Caighdeán Eiticiúil IAASA mar a bhaineann le haonáin liostaithe, agus tá ár bhfreagrachtaí eiticiúla eile comhlíonta againn de réir na gceanglas seo.

Ár gcur chuige iniúchta

Forbhreathnú

Application of materiality

Ábharthacht iomlán

  • €1,925,000
  • Bunaithe ar c. 5% den bhrabús roimh cháin agus míreanna eisceachtúla.

Ábharthacht feidhmíochta

  • €1,443,000

Scóip iniúchta

  • Rinneamar iniúchadh scóip iomlán ar ráitis airgeadais an Comhlacht, bunaithe ar na leibhéil ábharthachta.

Príomhábhair iniúchóireachta

  • Oiriúnacht na bpríomhbhoinn tuisceana a úsáideadh chun luacháil dhliteanais na pinsin sochair shainithe chomhlána a chinneadh.

Scóip ár n-iniúchta

Mar chuid dár n-iniúchadh a dhearadh, chinneamar ábharthacht agus rinneamar measúnú ar na rioscaí a bhaineann le míshonrú ábhartha sna ráitis airgeadais. Go háirithe, d’fhéachamar ar an áit a ndearna na Stiúrthóirí breithiúnais shuibiachtúla, mar shampla maidir le meastacháin shuntasacha chuntasaíochta lenar bhain toimhdí a dhéanamh agus breithniú a dhéanamh ar imeachtaí sa todhchaí atá neamhchinnte go bunúsach. Mar a bhí i ngach ceann dár n-iniúchtaí thugamar aghaidh freisin ar an riosca go sáródh an bhainistíocht rialuithe inmheánacha, lena n-áirítear a mheas an raibh fianaise ar chlaonadh ag na Stiúrthóirí a léirigh riosca de mhíshonrú ábhartha mar gheall ar chalaois.

Príomhábhair iniúchóireachta

Is iad príomhnithe iniúchta na nithe sin ba thábhachtaí, i mbreithiúnas gairmiúil na n-iniúchóirí, san iniúchadh ar ráitis airgeadais na tréimhse reatha agus áirítear leo na rioscaí measúnaithe is suntasaí maidir le míshonrú ábhartha (cibé acu de bharr calaoise nó nach ea) a shainaithnítear ag na hiniúchóirí, lena n-áirítear iad siúd a raibh an éifeacht is mó acu ar: an straitéis iniúchta foriomlán; leithdháileadh acmhainní san iniúchadh; agus iarrachtaí na foirne rannpháirtíochta a stiúradh. Díríodh ar na hábhair seo, agus ar aon tuairimí a thugaimid ar thorthaí ár nósanna imeachta orthu, i gcomhthéacs ár n-iniúchta ar na ráitis airgeadais ina n-iomláine, agus le linn dúinn ár dtuairim a fhoirmiú ina leith, agus ní thugaimid tuairim ar leith ar na hábhair sin. Ní liosta iomlán é seo de na rioscaí go léir a aithníodh inár n-iniúchadh.

Príomhábhar iniúchta

An chaoi ar thug ár n-iniúchadh aghaidh ar an bpríomhcheist iniúchta

Oiriúnacht na bpríomhtoimhdí tuisceana a úsáideadh chun luacháil dhliteanais na scéime pinsin sochair shainithe chomhlána a chinneadh.

Déan tagairt do “Beartais Cuntasaíochta – Sochair Fostaithe - Sochair Iarfhostaíochta - Plean Pinsin le Sochair Shainithe”, Nóta 3 “Breithiúnais chriticiúla agus meastacháin agus beartais chuntasaíochta an Comhlacht á gcur i bhfeidhm” agus Nóta 31 “-Sochair Iarfhostaíochta- ii Scéimeanna Sochair Shainithe”.

Feidhmíonn an Comhlacht ceithre scéim pinsin le sochar sainithe. Ba ionann olldliteanais na scéime pinsin le sochar sainithe ag an 31 Nollaig 2022 agus €170.4 milliún.

Déantar na dliteanais maidir leis na scéimeanna sochair shainithe seo a luacháil ar bhonn achtúireach agus tá siad faoi réir roinnt toimhdí achtúireacha lena n-áirítear an ráta lascaine, an ráta boilscithe, agus rátaí ionchas saoil.

Chinneamar go raibh sé seo ina phríomhábhar iniúchta mar go bhfuil breithiúnas bunúsach ann agus na boinn tuisceana achtúireacha á gcinneadh agus d’fhéadfadh tionchar suntasach a bheith ag athrú beag ar na boinn tuisceana ar ríomh na ndliteanas scéime pinsin sochair shainithe chomhláin a bhféadfadh athrú ábhartha mar thoradh air méid an bharrachais fhoriomláin do na scéimeanna pinsin le sochar sainithe.

Fuaireamar tuiscint ar na próisis a úsáideadh chun an ráta lascaine, an ráta boilscithe, agus na rátaí ionchas saoil
a úsáidtear chun na dliteanais pinsin sochair shainithe a ríomh.

Thug ár bhfoireann iniúchta le cúnamh ónár saineolaithe achtúireacha inmheánacha, dúshlán oiriúnacht na dtoimhdí achtúireacha a d’úsáid an Comhlacht chun dliteanais na scéime pinsin sochair shainithe chomhlána a ríomh. Áiríodh leis sin tagarmharcáil a dhéanamh ar thoimhdí áirithe amhail an ráta lascaine, an ráta boilscithe, agus an ráta básmhaireachta i gcoinne tagra margaidh agus breithniú cibé an bhfuil gach ceann de na boinn tuisceana seo laistigh de raon inghlactha de thorthaí féideartha.

Bunaithe ar ár nósanna imeachta, chinneamar go raibh na boinn tuisceana achtúireacha a d’úsáid an bhainistíocht laistigh de na raonta cuí.

Rinneamar measúnú ar an nochtadh laistigh de na ráitis airgeadais agus mheasamar go raibh an nochtadh réasúnach.

An chaoi ar shaincheapamar scóip an iniúchta

Rinneamar raon feidhme ár n-iniúchta a shaincheapadh chun a chinntiú go ndearnamar go leor oibre chun go mbeimis in ann tuairim a thabhairt ar na ráitis airgeadais ina n-iomláine, ag cur san áireamh struchtúr an Comhlacht, na próisis agus na rialuithe cuntasaíochta, agus an tionscal ina feidhmíonn an comhlacht.

Ábharthacht

Bhí tionchar ag ár gcur i bhfeidhm ábharthachta ar scóip ár n-iniúchta. Socraímid tairseacha cainníochtúla áirithe maidir le hábharthacht. Chuidigh siad seo, mar aon le breithnithe cáilíochtúla, linn scóip ár n-iniúchta a chinneadh agus nádúr, uainiú agus méid ár nósanna imeachta iniúchta ar mhíreanna líne agus ar nochtadh na ráiteas airgeadais aonair agus chun éifeacht na míshonrú a mheas, ina n-aonar agus go comhiomlán ar na ráitis airgeadais ina n-iomláine.

Bunaithe ar ár mbreithiúnas gairmiúil, chinneamar ábharthacht na ráiteas airgeadais ina iomláine mar seo a leanas:

Ábharthacht iomlán

€1,925,000

Conas a chinneamar é

c. 5% den bhrabús roimh cháin agus míreanna eisceachtúla.

Réasúnaíocht don tagarmharcáil curtha i bhfeidhm

Chuireamar an tagarmharc seo i bhfeidhm mar is é ár dtuairim gur méadrach é seo a ndéanann a geallsealbhóirí feidhmíocht athfhillteach na Comhlacht a thomhas go coitianta ina choinne agus go n-úsáidtear leibhéal ábharthachta a fhágann nach bhfuil tionchar na n-ítimí neamh-athfhillteacha ann nach léiríonn d’fheidhmíocht na Comhlacht gníomhaíocht trádála leanúnach.

Bainimid úsáid as ábharthacht feidhmíochta chun laghdú go dtí leibhéal cuí íseal ar an dóchúlacht go sáraíonn comhiomlán na míshonrú neamhcheartaithe agus neamhbhraite an ábharthacht iomlán. Go sonrach, bainimid úsáid as ábharthacht feidhmíochta chun scóip ár n-iniúchta a chinneadh agus nádúr agus méid ár dtástáil ar iarmhéideanna cuntas, aicmí idirbheart, agus nochtadh, mar shampla agus méideanna samplacha á gcinneadh. Ba é ár n-ábharthacht feidhmíochta ná 75% den ábharthacht iomlán, arbh fhiú €1,443,000 é.

Agus ábharthacht na feidhmíochta á chinneadh, rinneamar roinnt fachtóirí a mheas - stair na míshonrú, measúnú riosca, riosca comhiomlánaithe, agus éifeachtacht na rialuithe - agus tháinig muid ar an gconclúid go raibh méid ag barr ár ngnáthraon oiriúnach.

D’aontaíomar leis an gCoiste Iniúchta agus Riosca go dtuairisceoimis dóibh míshonruithe a aithníodh le linn ár n-iniúchta os cionn €96,250 chomh maith le míshonruithe faoin méid sin arbh fhiú, dar linn, tuairisciú ar chúiseanna cáilíochtúla.

Conclúidí a bhaineann le gnóthas leantach

I measc ár meastóireachta ar mheasúnú na Stiúrthóirí ar chumas an Comhlacht leanúint ar aghaidh ag glacadh le bonn gnóthas leantach na cuntasaíochta bhí:

  • Measúnú a dhéanamh ar mheasúnú gnóthas leantach an Comhlacht (is é sin an tréimhse 12 mhí ón dáta a údaraítear na ráitis airgeadais a eisiúint) agus dúshlán a thabhairt do na príomhbhoinn tuisceana. Ina theannta sin tá measúnú na bainistíochta ar an tionchar dóchúil a d’fhéadfadh a bheith ag an timpeallacht mhaicreacnamaíoch reatha ar fheidhmíocht airgeadais agus ar leachtacht don tréimhse measúnaithe gnóthais leantaigh breithnithe againn;
  • sláine matamaiticiúil agus cruinneas na réamhaisnéisí sreabhadh airgid agus na múnlaí ullmhaithe ag an mbainistíocht a thástáil;
  • breithniú ar na háiseanna maoinithe atá i bhfeidhm lena n-áirítear measúnú a dhéanamh ar nádúr na n-áiseanna, téarmaí aisíocaíochta agus cúnaint; agus
  • na nochtuithe sna ráitis airgeadais a mheas agus a gcomhsheasmhacht leis an mbun-mheasúnú a rinne an Comhlacht.

Bunaithe ar an obair atá déanta againn, níor aithníodh aon neamhchinnteachtaí ábhartha maidir le himeachtaí nó coinníollacha a d’fhéadfadh, ina n-aonar nó i dteannta a chéile, amhras suntasach a chur ar chumas an Comhlacht leanúint ar aghaidh mar ghnóthas leantach ar feadh tréimhse dhá mhí dhéag ar a laghad ó an dáta ar a n-údaraítear na ráitis airgeadais a eisiúint.

Agus iniúchadh á dhéanamh againn ar na ráitis airgeadais, chinneamar gur cuí úsáid a bhaint as bonn gnóthais leantaigh na cuntasaíochta agus na ráitis airgeadais á n-ullmhú.

Mar sin féin, toisc nach féidir gach imeacht nó coinníollacha a thuar, ní ráthaíocht é an tátal seo maidir le cumas an Comhlacht leanúint ar aghaidh mar ghnóthas leantach.

Déantar cur síos ar ár bhfreagrachtaí agus ar fhreagrachtaí na Stiúrthóirí maidir le gnóthas leantach sna ranna ábhartha den tuarascáil seo.

Tuairisciú ar fhaisnéis eile

Cuimsíonn an fhaisnéis eile an fhaisnéis go léir sa Tuarascáil Bhliantúil agus sna Ráitis Airgeadais seachas na ráitis airgeadais agus tuarascáil ár n-iniúchóirí orthu. Tá na Stiúrthóirí freagrach as an bhfaisnéis eile. Ní chlúdaíonn ár dtuairim ar na ráitis airgeadais an fhaisnéis eile agus, dá réir sin, ní chuirimid tuairim iniúchóireachta in iúl nó, ach amháin a mhéid a luaitear a mhalairt go sainráite sa tuarascáil seo, aon chineál dearbhaithe ina leith.

Maidir lenár n-iniúchadh ar na ráitis airgeadais, is é ár bhfreagracht an fhaisnéis eile a léamh agus, agus é sin á dhéanamh againn, a bhreithniú cibé an bhfuil an fhaisnéis eile ar neamhréir go hábhartha leis na ráitis airgeadais, nó an t-eolas atá againn a fuarthas san iniúchadh, nó an chuma ar bhealach eile míshonrú ábhartha. Má aithnímid neamh-chomhsheasmhacht ábhartha dealraitheach nó míshonrú ábhartha, ceanglaítear orainn nósanna imeachta a chur
i bhfeidhm chun a chinneadh an bhfuil míshonrú ábhartha sna ráitis airgeadais nó míshonrú ábhartha ar an bhfaisnéis eile. Más rud é, bunaithe ar an obair atá déanta againn, go dtuigimid go bhfuil míshonrú ábhartha maidir leis an bhfaisnéis eile seo, ceanglaítear orainn an fhíric sin a thuairisciú. Níl aon rud le tuairisciú againn bunaithe ar na freagrachtaí seo.

Maidir le Tuarascáil na Stiúrthóirí, rinneamar breithniú freisin ar cibé ar cuireadh san áireamh na nochtuithe a cheanglaítear le hAcht na gCuideachtaí 2014.

Bunaithe ar na freagrachtaí a bhfuil cur síos orthu thuas agus ar an obair a rinneamar le linn an iniúchta, ceanglaítear ar ISAnna (Éire) agus Acht na gCuideachtaí 2014 orainn tuairimí agus nithe áirithe a thuairisciú freisin mar a mhínítear thíos:

  • Is é ár dtuairim, bunaithe ar an obair a rinneadh le linn an iniúchta, go bhfuil an fhaisnéis a thugtar i dTuarascáil na Stiúrthóirí don bhliain dar críoch 31 Nollaig 2022 ag teacht leis na ráitis airgeadais agus ullmhaíodh í de réir na gceanglas dlíthiúil is infheidhme.
  • Bunaithe ar ár n-eolas agus ár dtuiscint ar an Chomhlacht agus ar a timpeallacht a fuarthas le linn an iniúchta, níl aon mhíshonruithe ábhartha sainaitheanta againn i dTuarascáil na Stiúrthóirí.

Cód Cleachtais chun Comhlachtaí Stáit a Rialú (an “Cód Cleachtais”)

Faoin gCód Cleachtais chun Comhlachtaí Stáit a Rialú (an “Cód Cleachtais”) tá sé de cheangal orainn tuairisc a thabhairt duit mura léiríonn an ráiteas maidir leis an gcóras rialaithe inmheánaigh a cheanglaítear faoin gCód Cleachtais mar atá san áireamh sa Ráiteas Rialachais Chorparáidigh sa Ráiteas um Rialú Inmheánach Tuarascáil na Stiúrthóirí’ comhlíonadh an Comhlacht le mír 1.9(iv) den Chód Cleachtais nó mura bhfuil sé comhsheasmhach leis an bhfaisnéis atá ar eolas againn ónár gcuid oibre iniúchta ar na ráitis airgeadais. Níl aon rud le tuairisciú againn maidir leis an bhfreagracht seo.

Freagrachtaí as na ráitis airgeadais agus as an iniúchadh

Freagrachtaí na Stiúrthóirí as na ráitis airgeadais

Mar a mhínítear níos mó i bhFreagracht na Stiúrthóirí as Ráitis Airgeadais atá leagtha amach ar leathanach 32, tá na Stiúrthóirí freagrach as na ráitis airgeadais a ullmhú de réir an chreata infheidhmithe agus as a bheith sásta go dtugann siad léargas fírinneach agus cóir.

Tá na Stiúrthóirí freagrach freisin as cibé rialú inmheánach a chinneann siad atá riachtanach le gur féidir ráitis airgeadais a ullmhú atá saor ó mhíshonrú ábhartha, cibé acu de bharr calaoise nó earráide.

Agus na ráitis airgeadais á n-ullmhú, tá na Stiúrthóirí freagrach as measúnú a dhéanamh ar chumas an Comhlacht leanúint ar aghaidh mar ghnóthas leantach, ag nochtadh mar is infheidhme, ábhair a bhaineann le gnóthas leantach agus ag baint úsáide as an mbonn gnóthas leantach cuntasaíochta mura bhfuil sé ar intinn ag na Stiúrthóirí, an Comhlacht a leachtú nó a úsáid scor d’oibríochtaí nó gan aon rogha réalaíoch a bheith acu ach é sina dhéanamh.

Freagrachtaí iniúchóirí as na ráitis airgeadais a iniúchadh

Is iad ár gcuspóirí dearbhú réasúnta a fháil maidir le cibé an bhfuil na ráitis airgeadais ina n-iomláine saor ó mhíshonrú ábhartha, cibé acu de bharr calaoise nó earráide, agus tuarascáil iniúchóra a eisiúint a chuimsíonn ár dtuairim. Is leibhéal ard dearbhaithe é dearbhú réasúnta, ach ní ráthaíocht é go n-aimseoidh iniúchadh arna dhéanamh de réir ISAs (Éire) míshonrú ábhartha i gcónaí nuair atá sé ann. Is féidir le míshonrú a eascairt as calaois nó earráid agus meastar go bhfuil siad ábhartha más rud é, ina n-aonar nó ina n-iomláine, go bhféadfaí a bheith ag súil le réasún go mbeadh tionchar acu ar chinntí eacnamaíocha na n-úsáideoirí a dhéantar ar bhonn na ráiteas airgeadais seo.

Is cásanna de neamhchomhlíonadh dlíthe agus rialacháin iad neamhrialtachtaí, lena n-áirítear calaois. Dearaimid nósanna imeachta de réir ár bhfreagrachtaí, atá leagtha amach thuas, chun míshonruithe ábhartha a bhrath maidir le neamhrialtachtaí, lena n-áirítear calaois. Sonraítear thíos a mhéid is féidir lenár nósanna imeachta neamhrialtachtaí a bhrath, lena n-áirítear calaois.

Bunaithe ar ár dtuiscint ar an Chomhlacht agus ar an tionscal, d’aithníomar gur bhain na rioscaí bunairgid maidir le neamhchomhlíonadh dlíthe agus rialacháin le sáruithe ar rialacháin sláinte agus sábháilteachta agus bhreithníomar a mhéid a d’fhéadfadh tionchar ábhartha a bheith ag neamhchomhlíonadh ar na ráitis airgeadais. Rinneamar breithniú freisin ar na dlíthe agus na rialacháin sin a bhfuil tionchar díreach acu ar ullmhú na ráiteas airgeadais amhail Acht na gCuideachtaí 2014 agus an reachtaíocht chánach ábhartha. Rinneamar meastóireacht ar dhreasachtaí agus ar dheiseanna na bainistíochta chun na ráitis airgeadais a ionramháil go calaoiseach (lena n-áirítear an riosca go ndéanfaí rialuithe a shárú), agus chinneamar go raibh baint ag na rioscaí bunairgid le postáil iontrálacha dialainne míchuí chun torthaí airgeadais a ionramháil agus claontacht bhainistíochta fhéideartha i meastacháin chuntasaíochta. I measc na nósanna imeachta iniúchta a rinne an fhoireann rannpháirtíochta bhí:

  • Plé leis an gCoiste Iniúchta agus Riosca, leis an mbainistíocht agus le hiniúchadh inmheánach lena n-áirítear aon chásanna aitheanta nó amhrasta de neamhchomhlíonadh dlíthe agus rialacháin agus calaoise;
  • Miontuairiscí chruinnithe an Bhoird Stiúrthóirí agus na gCoistí Iniúchóireachta agus Riosca a léamh;
  • Cigireacht ar thuarascálacha iniúchóra inmheánaigh;
  • Measúnú a dhéanamh ar cibé an raibh fianaise ar chlaonadh bainistíochta a léiríonn riosca míshonrú ábhartha mar gheall ar chalaois;
  • Iontrálacha dialainne a aithint agus a thástáil, lena n-áirítear iontrálacha ioncaim neamhchaighdeánacha agus teaglaim chuntas neamhghnácha bunaithe ar ár measúnú riosca; agus
  • Nósanna imeachta iniúchta a dhearadh chun gnéithe dothuartha a ionchorprú maidir le nádúr, uainiú nó méid na nósanna imeachta iniúchta a dhéantar.

Tá teorainneacha bunúsacha leis na nósanna imeachta iniúchta a bhfuil cur síos orthu thuas. Is lú an seans go dtiocfaidh muid ar an eolas faoi chásanna de neamhchomhlíonadh dlíthe agus rialacháin nach bhfuil neasghaolmhar le himeachtaí agus idirbhearta a léirítear sna ráitis airgeadais. Chomh maith leis sin, tá an riosca nach mbraitear míshonrú ábhartha mar gheall ar chalaois níos airde ná an riosca nach n-aimseofar earráid de bharr earráide, toisc go bhféadfadh ceilt d’aon ghnó a bheith i gceist le calaois, mar shampla, trí bhrionnú nó trí mhífhaisnéis intinniúil, nó trí chlaonpháirteachas.

D’fhéadfadh sé go gcuimseodh ár dtástáil iniúchta tástáil ar dhaonraí iomlána idirbheart agus iarmhéideanna áirithe, agus b’fhéidir teicnící iniúchta sonraí a úsáid. Mar sin féin, is éard atá i gceist leis de ghnáth ná líon teoranta míreanna a roghnú le haghaidh tástála, seachas tástáil a dhéanamh ar dhaonraí iomlána. Déanfaimid iarracht go minic díriú ar mhíreanna áirithe le haghaidh tástála bunaithe ar a méid nó ar a saintréithe riosca. I gcásanna eile, úsáidfimid sampláil iniúchta le cur ar ár gcumas teacht ar chonclúid faoin daonra óna roghnaítear an sampla.

Tá cur síos breise ar ár bhfreagrachtaí maidir le hiniúchadh ar na ráitis airgeadais ar fáil ar shuíomh gréasáin an IAASA ag:
https://www.iaasa.ie/getmedia/b2389013-1cf6-458b-9b8f-a98202dc9c3a/Description_of_auditors_responsibilities_for_audit.pdf

Tá an cur síos seo mar chuid de thuarascáil ár n-iniúchóirí.

Úsáid na tuarascála seo

Ullmhaíodh an tuarascáil seo, lena n-áirítear na tuairimí, do chomhaltaí an Comhlacht agus dóibh siúd amháin mar comhlacht de réir alt 391 d’Acht na gCuideachtaí 2014 agus ní chun críche ar bith eile. Ní ghlacaimid, agus muid ag tabhairt na dtuairimí seo, freagracht as aon chríche eile nó as aon duine eile dá dtaispeántar an tuarascáil seo nó a bhféadfadh sé teacht chucu ach amháin nuair a aontaímid go sainráite lenár dtoiliú roimh ré i scríbhinn.

Tuairisciú riachtanach eile

Acht na gCuideachtaí 2014 tuairimí ar ábhair eile

  • Fuaireamar an fhaisnéis agus na míniúcháin ar fad a mheasamar a bheith riachtanach chun críocha ár n-iniúchta.
  • Is é ár dtuairim gur leor taifid chuntasaíochta an Comhlacht chun go bhféadfaí na ráitis airgeadais a iniúchadh go héasca agus i gceart.
  • Tá na ráitis airgeadais ag teacht leis na taifid chuntasaíochta.

Tuairisciú eisceachta eile

Luach saothair agus idirbhearta na stiúrthóirí

Faoi Acht na gCuideachtaí 2014 ceanglaítear orainn tuairisc a thabhairt duit más rud é, inár dtuairim, nár nochtadh luach saothair agus idirbhearta na Stiúrthóirí a shonraítear in ailt 305 go 312 den Acht sin. Níl aon eisceacht le tuairisciú againn ag éirí as an bhfreagracht seo.

John Dunne
ar son agus thar ceann PricewaterhouseCoopers

Cuntasóirí Cairte agus Gnólacht Iniúchóireachta Reachtúla
Baile Atha Cliath

31ú Márta 2023

Is aistriúchán é an leagan Gaeilge den tuarascáil iniúchta, chun críocha eolais, ar thuarascáil bhunaidh an Iniúchóra a eisíodh i mBéarla. Sa chás go bhfuil difríocht idir an leagan Béarla den tuarascáil seo agus aistriúchán uirthi go teanga seachas Béarla, is é an leagan Béarla a bheidh i réim.